duminică, 8 februarie 2009

fericire???

fericire???da asta e sentimentul ...am reusit sa-l cunosc fara doar si poate ai reusit sa-mi creezi acea stare de euforie....e piesa mea si pauza sa terminat incep urmatorul act al vietii cu zambetul pe buze...practic e noua piesa ....e un alt sentiment...e fericire...pot sa-mi iau creta cea mai colorata si sa-mi colorez in continuarea bucatica de asfalt din fata blocului...am reusit sa te privesc in ochi si sa-ti fur gandul...nu visul...nu vreau visele tale...ale mele imi sunt deajuns pentru doua vieti fericite...voi rupe paginile acelea din carte...imi voi derula viata si o sa ocolesc acel drum...sau poate nu pentru ca a fost frumos ceea ce a fost si nu-mi sterg desenele...nicio ploaie nu-mi poate sterge visele,desenele,sentimentele...nici macar ploaia ta...acida...nimic...imi schitez urmatoarele clipe iar pe celelalte le las sa curga cum vor...pe unde vor....asa cum vor...nu ma impotrivesc niciunui sentiment...acum e  bine si iti multumesc inca o data...e fericirea de final...finalul unei piese in ropote de aplauze....si inceputul alteia cand toti zambesc...e inutil sa mai vorbesc despre fericire fiindca fericirea are glasul propriu si vorbeste de la sine pe chipul meu...

Niciun comentariu: