joi, 22 martie 2012

Monolog...

E un fel de neincredere, si cu toate astea alcoolul m-a facut sa spun ceea ce reusisem sa stapanesc in mine noua luni, imi era bine...pardon, imi e bine!
-Credeam ca poti mai mult de atat!
-Mai mult decat sa te fac sa suferi?
-Nu ma intelege gresit.. nu m-ai facut sa sufar, ci m-ai facut sa te vad pe dinauntru. Imi pare rau ca vezi altfel lucrurile decat sunt. Trebuia sa-mi pastrez impresia de inceput si sa nu te reevaluez. Oamenii nu se schimba nici intr-o mie de ani, cu atat mai putin intr-un an, astfel incat sa cred ca tu esti "alfel" si prima impresie, de prost, e proasta... Nuuuuu, esti minunat, esti ce-si doreste orice fata, sa bei, sa duci o chitara, si sa faci ceva pentru ca intelegi altceva si apoi sa invinuiesti persoana, de ce n-a facut, frumos nu-i asa?!
-Chitara vietii!!!
-Are o coarda rupta. Asta ii e destinul, desi nu cred in el, e fascinant sa vezi ca oricat ai incerca sa o inlocuiesti ea tot se rupe. Prima oara eu, apoi tu...
-Am schimbat rolurile!
-Sper sa se intample cat mai des,si mai repede, si apoi sa vedem cine "sufera".
-Iti doresti sa sufar?
-Nu sunt frustrata! Incerc doar sa cred ca in viata totul se plateste.
-.....
-Nesiguranta??? Am intoleranta la lactoza si prostie!



.....The end is where I begin...harder....so I can make fun of you, embarassing, couldn't help it!......

Un comentariu:

I/Onut spunea...

Extrem de profund si de... stii tu cum. Grozav